Begravning

Fredag den 8 oktober 2010

Idag har vi begravt min gamla ingifta farbror. Det var en väldigt fin begravning och ett fint sista avsked. Jag träffade många gamla släktingar som jag inte sett på många, många år. Det är ju faktiskt som så att när man går på begravning nu för tiden så blir det en form av släktträff.

Karl-Ivar var en speciell man på ett mycket positivt sätt. Det var väldigt många som var med på begravningen. På minnesstunden hölls det många hyllningstal och det berättades många roliga minnen kring Karl-Ivar. Det blev många skratt och roliga berättelser. Jag tror inte jag skrattat så mycket på en begravning förut. Jag är helt säker på att det var precis så Karl-Ivar skulle vilja att hans begravning skulle vara.

Vila i frid Karl-Ivar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0