Ledarutveckling och medarbetarenkät

Onsdag den 24 november 2010

Idag har jag tillsammans med kommunens alla andra chefer varit på en ledarskapsutbildning här på hemmaplan. Vi var totalt 30 stycken som var med idag.

Ledarskapsutbildningen är ett led i det förändringsarbete vi jobbar med inom Jokkmokks kommun.

Det var en bra dag med många nyttiga övningar.

Det är bra att vi alla chefer samlas vid sådana här tillfällen. Då får vi också tillfälle att utbyta annan information till oss alla.

Just idag uppmanade jag bland annat om att det är viktigt att alla medarbetare fyller i medarbetarenkäten. Den är nämligen nu möjlig att fylla i. Det ska bli spännande att se resultatet.

Jag har nu föregått med gott exempel och själv fyllt i den nu.

Om du som läser detta blogginlägg är kommunanställd i Jokkmokks kommun och ännu inte fyllt i enkäten så ber jag dig göra det så fort som möjligt. Du har via ett mejl fått en länk till enkäten. Jag skulle bli jätteglad om även du fyller i enkäten och talar om för mig och andra vad du tycker om olika saker på ditt jobb.

Om du gör det så finns det en möjlighet för oss som arbetsgivare att bli bättre på områden som vi inte är bra på.

Tack på förhand. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0