Vad händer inom utvecklingskontoret?

Onsdag den 19 maj 2010

På morgonen höll jag i en arbetsplatsträff med samtliga medarbetare på utvecklingskontoret. Vi diskuterade om frågan hur vi ska jobba vidare med olika frågor nu då utvecklingschefen slutat.

Jag hade en träff och en genomgång med vår säkerhetssamordnare gällande olika frågor kring vårt säkerhetsarbete. Och därefter hade jag och vår ekonomiansvarige en träff med två representanter från Kommuninvest som var på besök i Jokkmokk.

På kvällen var jag på något som kallas för Vårsalongen. Det var öppet hus på Västra skolan där yngsta dottern går i skolan. Vi föräldrar och anhöriga fick vara med på en lektion i klassen och sedan fick vi se en fantastisk dansuppvisning och skådespeleri av eleverna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0