Notuddens Camping

Fredag den 21 maj 2010

På morgonen var jag på Strukturums fredagsmöte. Direkt efter det hade jag en genomgång tillsammans med näringslivschefen och kommunalrådet i olika frågor.

Sedan hade jag en träff med en företagare i olika frågor. På eftermiddagen jobbade jag bland annat med frågan om Notuddens Camping och försäljningen av densamma.

Jag konstaterar att det inte är lätt att sälja en campinganläggning. Framförallt inte då vi som säljare inte har någon medarbetare kvar som jobbar idag och som jobbade åt Jokkmokks kommun med frågan om att arrendera ut anläggningen för länge sedan då den började arrenderas ut.

Nåväl, jag är helt övertygad om att det kommer att bli bra i slutändan. Det verkar finnas ett stort intresse från flera håll av att köpa anläggningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0