Gymnastiktävling

Söndag den 30 maj 2010

I går var det Hälsans Dag i Jokkmokk. Det var även andra aktiviteter i Jokkmokk. Bland annat loppis, ridtävlingar och annat. Jag var med och sjöng med kören i parken. Trevligt.

Idag har jag varit i Älvsbyn. Ledare, föräldrar och framförallt 19 gymnaster från den nybildade föreningen Polcirkelgymnasterna Jokkmokk har varit på gymnastiktävling.

Det var deltagare från Umeå i söder och norrut. För Polcirkelgymnasterna Jokkmokk gick det väldigt bra. Det blev två guld, ett silver och två brons. Och dessutom det som är mycket viktigare än pallplaceringar, nämligen väldigt mycket glädje, kämpatag, kompisanda, stoj och lek.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Tyvärr så missade jag denna begivenhet men jag återkommer till vår eminenta kör här framöver:) Må gott!

2010-05-31 @ 23:18:32
URL: http://mammaamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0