Facklig informationsträff

Tisdag den 18 maj 2010

På morgonen hade jag en genomgång med en medarbetare på utvecklingskontoret. Vår utvecklingschef har slutat och vi funderar på lite olika alternativ hur vi går vidare i rekryteringsprocessen av ny utvecklingschef.

Sedan hade vi ett fackligt informationsmöte. Där informerade vi om teknikgruppen, ekonomiska ramar 2011, OJ!-gruppens arbete och vad som är läget i utvecklingskontoret nu då utvecklingschefen slutat.

Jag informerade de fackliga även om en fråga som handlar om att vi fått möjlighet att projektanställa en medarbetare i två år. Det handlar om en medarbetare som ska jobba centralt med olika övergripande frågor. Jag återkommer med mer information om det senare.

Sedan hade jag en genomgång med rektorn för Kunskapens Hus utifrån det faktum att den kommunala vuxenutbildningen från och med halvårsskiftet övergår till Lapplands kommunalförbund.

På kvällen var jag på ett föräldramöte i yngsta dotterns klass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0