Cykelträning

Söndag den 23 maj 2010

Helgens väder blev väldigt mycket bättre än vad prognosmakarna sa inför helgen.

Igår hade vi ett gemensamt födelsedagskalas för yngsta dottern och en av hennes klasskompisar. Vi var på Notudden där vi lekte och hade skattjakt.

Idag har vi varit ute och krattat bort alla löv från i höstas. Jag har också börjat cykelträningen inför sommarens planerade cykelfärd till Hälsingland. Vi får nu se hur det blir med den saken men jag har en plan att försöka cykla till Bollnäs i sommar.

Jag förstår att det kan bli öm rumpa och säkert många andra fysiska svårigheter. Det kan säkert även bli dåligt väder och trasig cykel. Men min plan är att cykla på inlandsvägen. Och där går det en buss varje dag så hjälpen är ju nära om det blir problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0