Åter från en semesterresa i Frankrike

Lördag den 15 maj 2010

Så är vi åter efter en semesterresa i Frankrike. Vi har varit tio dagar hos en god vän i Toulouse i södra Frankrike. Inga askmoln störde vår resa även fast de svävade runt omkring oss från stund till stund.



Vi har haft det väldigt bra. Vi har sett mycket samtidigt som vi tagit det väldigt lugnt. Vädret har varit omväxlande med både regn och molnigt vissa dagar och strålande sol andra dagar. Det blev bad för alla i familjen förutom för mig. Jag är verkligen en badkruka och jag väntar tills temperaturen blir lite högre i det vatten jag väljer att gå ner i.

När vi kom hem möttes vi av riktig sommarvärme. Trots denna sommarvärme ligger snön fortfarande kvar i vår trädgård. Det blev att ta fram grillen och solbada lite i snön idag.


Thumbnail         Thumbnail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0