Minus 34 grader

Onsdag den 29 december 2010

Idag har jag varit ledig. Igår och i förrgår jobbade jag. Vi var faktiskt ganska många i kommunhuset som jobbade under dessa inledande mellandagar.

Det är inte speciellt många möten dessa dagar så man får mycket administrativt jobb gjort. Och man kan sitta och skriva i hyfsat lugn och ro. Men i måndags hade jag dels ett möte med blivande kommunalråd och dessutom ett telefonmöte med kommuncheferna inom Lapplands kommunalförbund.

Igår jobbade jag ganska mycket med en bilupphandling som vi håller på att genomföra.

Det är ganska kallt just nu. I morse var det minus 34 så det blir ganska korta promenader med hunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0