Tur eller otur?

Fredag den 13 augusti 2010

Idag är det en otursdag enligt många. Jag har ännu inte råkat ut för något oturligt och jag hoppas det fortsätter så resten av dagen.

Jag har nu haft ett ganska långt avbrott i mitt bloggande. Nu känner jag att det är dags att ta tag i det igen. Trots att jag nu jobbat i tre veckor efter min huvudsemester så har jag inte förrän nu kommit igång med bloggande.

Jag har haft en bra semester med några veckors vistelse i Hälsingland efter cykelturen dit.

Semesterperioden är över för många och nu börjar snart de vanliga rutinerna komma igång. Nu på måndag börjar nog de flesta som ännu har semester att jobba. Och i alla fall här i Jokkmokks kommun är det drygt en vecka kvar till skolstarten.

Nästa vecka är jag i Malmö måndag till torsdag. Norrbottens alla 14 kommunchefer träffar representanter från Region Skåne på måndag och tisdag. Och på onsdag och torsdag är jag på Kommek-mässan i Malmö tillsammans med övriga i vår tjänstemannaledningsgrupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0