Inte så många möten!

Onsdag den 6 maj 2009

Idag har det faktiskt inte varit så många planerade möten. Några möten har blivit inställda och därför har det funnits tid för att "jobba" under kontorstid.

Jag var faktiskt in och besökte alla politiker i samhällsbyggarnämnden. Jag pratade lite om vårt förändringsarbete och om hur vi jobbar vidare i OJ!-gruppen. Vi bestämde tillsammans att samhällsbyggarnämnden ska göra en swot-analys på nämndens nästa möte den17 juni.

I övrigt har jag förberett mig för måndagens kommunstyrelsemöte. Bland annat har jag gått igenom alla investeringsprojekt som finns i budgeten för år 2009. Med tanke på beslutet om investeringsstopp så ska kommunstyrelsen på måndag besluta om vad som ska skjutas på framtiden vad gäller investeringarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0