På väg mot Inari

Torsdag den 11 juni 2009

På morgonen var jag med på ett telefonmöte om upphandlingsfrågor. Vi har gjort klart med upphandlingen av bilhyror nu. Samtidigt pratade vi om hur det går med upphandlingen av verksamheten och skötseln på Kvikkjokks helikopterflygplats.

Sedan var jag med på ett möte om en fastighetsfråga kring våra livsmedelslokaler. Och direkt efter det mötet träffade vi några som är intresserade av att köpa kommunens tomter i Kvikkjokk.
 
På eftermiddagen avgick bussen mot Inari. Vi är 24 stycken från Dalvaddiskören som ska vara i Inari i norra Finland för att vara med på de samiska kyrkodagarna. Det ska bli jättespännande och väldigt trevligt.

Av den anledningen antar jag att jag inte kommer att kunna blogga på några dagar. Väl mött längre fram i tiden!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0