Vintermarknaden är över för denna gång!

Söndag den 8 februari 2009


Nu är årets marknadsvecka över. Marknadsknallarna har plockat ihop och samhället börjar återigen att få den form som gäller i 51 veckor per år. Fortfarande idag söndag kan vi gå på olika seminarier och utställningar så det är fortfarande aktivitet i samhället ännu.


Jag tycker det varit en väldigt bra marknad i år. Det har varit kallt - närmare minus 30 i fredags kväll - vilket kanske skrämt undan några potentiella besökare från regionen men många långväga turister och besökare tycker det är lite kul med denna extrema kyla.


Jag har själv varit inblandad i en ny programpunkt som handlade om att marknaden öppnades varje dag. Det är några som önskat att jag lägger ut mina betraktelser från öppningsproceduren på min blogg.


Jag gör så och här nedanför kan du läsa om dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0