Tältförsäljning

Tisdag den 15 december 2009

På morgonen hade jag en genomgång med vår blivande utvecklingschef. Sedan hade jag ett medarbetarsamtal. Direkt efter det hade jag en träff med Vattenfall. Vi har under hösten haft flera samtal och diskussioner gällande en tältförsäljning i Porjus. Idag skrev vi på alla papper. För att nu vara tydlig så är det alltså Jokkmokks kommun som säljer och Vattenfall köper.

Under lunchen hade jag ett möte i VTC-frågan. Direkt efter lunch hade jag en genomgång med vår ekonomiansvarige. Och efter det mötet var jag tillsammans med blivande utvecklingschef på en genomgång på Strukturum. På mötet där var temat Jokkmokks marknad och hur vi kan utveckla vintermarknaden så att det kan bli en marknad året om.

Efter den presentationen och diskussionen hade vår blivande utvecklingschef och jag en sittning med Strukturums VD.

Det har varit två mycket bra dagar då vår blivande utvecklingschef varit på besök. Vi ser framtiden an med tillförsikt även i denna fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0