Ekoturism

Tisdag den 1 december 2009

På morgonen var jag med på ett möte som Destination Jokkmokk bjudit in till. Det handlade om ekoturism och vad det betyder i olika sammanhang.

Vi pratade om varumärken och diverse andra intressanta frågor. Vi konstaterar att det är viktigt med samordning i alla dessa turistiska frågor. Det gäller allt från marknadsföringsfrågor till andra samarbetsfrågor.

Efter det mötet hade jag en genomgång med överförmyndaren, ekonomiansvarige och en medarbetare från socialtjänsten gällande ekonomiska frågor kring våra ensamkommande asylsökande ungdomar.

Sedan hade jag ett möte med kultur- och fritidschefen samt ordförande och vice ordförande i kultur- och fritidsnämnden.

På eftermiddagen hade jag mötesfritt då ett möte hade ställts in. Därmed kunde jag jobba med ett antal olika administrativa sysslor såsom hantera mejl och elektroniska fakturor. Jag kunde därmed också förbereda några framtida möten vilket innebar att jag inte behövde jobba hemifrån på kvällen. Skönt!

Istället var hela familjen utom äldsta dottern som var på träning till en nyinflyttad granne på glögg med tilltugg. Det var mycket trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0