Turism- och fastighetsfrågor

Onsdag den 29 april 2009

Idag på morgonen var jag på ett frukostmöte som Destination Jokkmokk kallat till.

Det handlade om hur vi ska samordna marknadsföringsfrågor och marknadsföringsinsatser från kommunens och företagens sida. Vi vill ju alla att turismen ska utvecklas och att fler turister ska komma till Jokkmokks kommun. Frågan är hur vi ska jobba med dessa frågor på bästa möjliga sätt.

Det var ett bra möte och jag tror att vi kommer att kunna hitta bra samarbetsformer mellan kommunen och företagarna.

Jag har även träffat andra företagare under dagen. Jokkmokks kommun arbetar mycket med fastighetsförsäljningsfrågor just nu. Idag träffade jag tillsammans med tekniska chefen en företagare i just denna fråga.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0