Lars Pirak

Fredag den 17 oktober 2008

Idag har jag och många med mig tagit ett sista farväl av Lars Pirak. Det var en mycket fin högtid med många tårar och känslosamma ögonblick. Jag tror aldrig jag varit på en begravning där det varit så lite svartklädda människor med. Kyrkan var fylld med vackra och färglada koltar. Och även om vi alla satt och snyftade och var ledsna så är vi nog många som tar med oss enbart glada minnen från denna fina högtid.

Det var verkligen rätt dag att ta farväl av Lars. Solen sken så vackert när vi följde kistan i begravningsföljet på kyrkogården. Och även om det endast var några få plusgrader i luften och vi stod och småfrös emellanåt så kändes dagen så väldigt varm och fin.

Vila i frid!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0