Möten, möten, möten!

Fredag den 7 november 2008

Mötena avlöser varandra. Direkt på morgonen var jag på Strukturums morgonmöte. Sedan hade jag en genomgång med vår räddningschef. Jokkmokks kommun har ett samarbete med Bodens kommun i den frågan. Samarbetet fungerar bra och det känns som en bra lösning för en liten kommun som Jokkmokk att kunna samarbeta i denna typ av frågor.

Sedan var jag på ett möte tillsammans med VD och styrelseordförande i Strukturum samt med kommunens utvecklingschef. Vi diskuterade aktuella och gemensamma frågor.

På eftermiddagen var jag på ett möte som handlade om planeringen inför något som kallas för tillväxtdagar och som kommer att hållas i parken i Jokkmokk sista helgen i maj nästa år.

Slutligen hade jag en genomgång tillsammans med vår tekniska chef i olika aktuella frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0