Ögoninflammation och Py Bäckman

Onsdag den 3 december 2008

Rejält förkyld och med trolig ögoninflammation (enligt förstå-sig-påare) var det bara att ta det lugnt. Jag gick över gatan och startade upp ett möte på jobbet, ställde in några andra möten och gick sedan tillbaka hem och la mig. Jag kunde dock inte sova så vid 10-tiden gick jag upp och slog på datorn.

Jag lyckades få otroligt mycket gjort idag! Gud va skönt att sitta hemma och jobba. Jag blev dessutom piggare och piggare. På eftermiddagen var ögat i princip bra och förkylningen släppte undan för undan. Jag orkade till och med gå på körövningen på kvällen och rösten var absolut inte sabbad av förkylningen.

Det var jättebra att jag kunde vara med på kvällens träning eftersom vi har en konsert på måndag kväll. Det är alltid viktigt att vara med på de sista träningarna så här inför konserter. Vi har genrep nu på söndag och sedan på måndag sjunger vi tillsammans med Py Bäckman som kommer hit till Jokkmokk. Det ska bli jätteroligt!

Kom gärna och lyssna! Måndag den 8 december klockan 19.30 i nya kyrkan. Det kostar 100 kronor i inträde.

Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0